Arbejdspladsvurdering-APV

Vi understøtter hele processen omkring APV og deltager i besøg fra arbejdstilsynet

Indsatsen skal sikre, at virksomheden får det maksimale ud af arbejdsmiljøarbejdet med arbejdspladsvurdering APV og dermed understøtte det gode arbejdsmiljø.

Vi har delt arbejdspladsvurderingsprocessen – APV – op i to:

Udfyldelse af spørgeskema

Vi sender et digitalt skema, som udfyldes (det tager under 5 minutter at udfylde)

Herefter udarbejdes udkast til arbejdspladsvurderingens APV-handleplan, som sendes til virksomheden. 

Endelig arbejdspladsvurdering, APV-handleplan 

Vi kommer typisk på virksomhedsbesøg, hvor vi i dialog med ledelsen udarbejder den endelige arbejdspladsvurdering APV-handleplan inklusiv opfølgning, så virksomheden kommer i mål med arbejdsmiljø-indsatserne.

Pris

Vi udarbejder arbejdspladsvurdering APV for jer, og da vi tilpasser konceptet til jeres virksomhed, har vi tilbud i alle prisklasser.

Vi har erfaring med alle slags virksomheder fx kontor, håndværk, produktion, skoler, daginstitutioner og service.

Ring allerede idag, så finder vi en løsning, der giver mening for jer.

Ring 41 95 08 22 eller skriv til kontakt@vi2sammen.dk